Här kan du läsa lite om naglar, D-NailStylist, skönhet, färg, form och mm.

tisdag, juli 10, 2012

Tävling!

Kära kunder!
Jag tänkte ordna en liten tävling på facebook sidan. När D-NailStylists facebook sida har nått 100 gilla markeringar ska jag lotta ut en gåva till ett värde av 305:-. Gåvan blir en överraskning men jag kan säga att det är från märket Orly så klart!
Alla som gillar sidan kommer vara med i tävlingen*. Det är bara att gå in på D-NailStylists facebook sida och klicka på gilla! Varje måndag ska jag rapportera hur många ”gilla” markeringar den har, och när den når 100st lottar jag ut gåvan omgående.  Inte nog med det! För varje nytt 100 tal som passeras så dras en ny vinnare! Med ny gåva!
Ju snabbare den når 100 gilla markeringar desto snabbare får vi en vinnare, så sprid detta bland dina vänner och lycka till!!

*Gåvan gäller enbart till privatpersoner och ej till personer boende utomlands.
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar